Ashlee Simpson goes red...big mistace Ash, big mistake...

NEEEEEJJJJ, NEJ NEJ NEJ NEJ!!! cant be true....Var det första jag tänkte när jag såg de nya bilderna på Ash och hennes röda kallufs....Nej nej nej. Varför ?

 Inte för att det är fult, inte för att hon inte passar i det. Men för att färgen hon hade förut måste ha varit den snyggaste i hela universum, ja enligt mig då!

image106

Jag har ju bestämt sedan lääääänge, att nästa gång jag går till herr frisör så ska jag ha med mig en bild på Ashlee och hennes blonda hår och säga " Såhär ska jag se ut, den här färgen ska jag ha, den här frisyren ska jag ha och den här klippningen!" 

image107

Mja, hoppas hon gör det blont igen...Det passade henne som handen i handsken...

Eller hur :


image108

image109
87634ss0.jpg
000985714.jpg

Kommentarer
Postat av: Sofi

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD, jag gillar inte blont hår på de flesta människor, för färglöst, inget illa menat,vissa passar skitbra i blont,
det är också svårt att få till rött,men ashley kan!

2008-01-23 @ 12:51:20
Postat av: Sofia

Men usch vad fult :P snacka om en hårmiss där du ;)

2008-01-23 @ 20:42:54
URL: http://sosonilsson.blogg.se
Postat av: s.

ville bara rätta till lite -Mistake stavas det på engelska.

2008-01-27 @ 01:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0