Hår snack!

Jag vet inte med er men jag skulle göra vad som hälst för att få Eva langorias Mörka lockar !
Jag hatar mitt ariska blonda tunna hår! Men det brukar väll vara så , det man har vill man inte ha och tvärt om ..
Jag har provat endel produkter som faktiskt funkade väldigt bra till att få lite tjocklek och volym på håret, ni kan läsa om dom i ett inlägg under skönhetsfavoriter och tips ! =)





Jsg skulle inte heller tacka nej till jennifer lopez  mörka svall !
eller vad säjer ni ?



här hade Ashlee Simpson platt blondt och en äkta nästa, by the way..



Ashlee olsen lyser i sitt blonda svall ! Riktigt snyggt enligt mej !



och här kommer då min favorit ! Eva Langoria och hennes tjocka lockar ..
Want it sooo baad!


Lookoverhere.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0