Heath blev endast 28 år...

Heath Ledger hittades inatt svensk tid i sin säng, död.
Bredvid honom kunde man finna sömnpiller, så dödsorsaken ser ut att ha varit en överdos.

Under Heats sista veckor i livet hade han haft stora sömnproblem, han hade högst kunnat sova 2 timmar per natt. Han sägs också ha mått dåligt både psykiskt och fysiskt. Endast 28 år.......


Jag tycker det är så tragiskt ! Vem tycker inte det..
Vet inte hur många gånger jag har sett "brookeback mountain"..tycker den är så fin med ett starkt skådespeleri från bla Heaths sida...verkligen.

Stackars stackars hans lilla två åriga dotter, exfru och hans övriga familj....


Heath Ledger
i talkshow med Ellen...



Rest In peace Heath !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej kolla in min nya blogg där jag skriver om att lägga av med drogerna, hitta en väg ut ur dimman och hitta tillbaka till livet! iamthemeichoosetobe.blogg.se

2008-01-24 @ 10:24:09
URL: http://iamthemeichoosetobe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0