Jessica Alba har en mage !

I förra inlägget, om när vi skulle ta och påbörja bloggandet igen skrev jag "kanske imorgon, kanske nästa dag, kanske nästa vecka..." Men jag skulle nog ha skrivit "Eller kanske nästa minut" för här kommer ännu ett inlägg sådeså...=)

Inte så lätt att INTE skriva någonting när man får syn på en bild som denna !
Jessica is growing...eller hennes mage is growing iallafall...Nu syns det=)

image101

Super snygg outfit föressten, väldigt höstig iofs. Jag vet inte med er, men nu är jag egentligen extremt less på att se dessa dova färger, höga skinn stövlar med benvärmare under, lager på lager osv.. men jag gillade det här ändå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0